.

Pengikut Blog Zaldeco

ZALDECO Makeover di Puteri Permai, Ampang

Apa pun jenis kediaman, anda masih berhak untuk mendapat sentuhan dekorasi terbaik. Memiliki kediaman indah dan beraura semestinya menjadi igauan dan angan-angan semua. Namun masih ramai yang masih meletakkan impian itu ke tepi apabila berpandangan bahawa kediaman mereka yang datang dari jenis flat dan pangsapuri tidak sesuai untuk dekorasi.


Rekaan ZALDECO begitu fleksibel dengan apa pun jenis kediaman.

Segalanya bukan mustahil bagi ZALDECO. Amat dekat di hati masyarakat ZALDECO tidak pernah memandang sebelah mata pada kediaman jenis ini kerana ZALDECO amat percaya, kediaman jenis kecil ini juga bisa menambat hati apabila kena dengan sentuhan dekorasi yang tercipta.




Kali ini dengan rekaan minimalis dalam budget yang cukup sederhana, ZALDECO mengubah kediaman pangsa ini kepada satu sentuhan yang lebih ekslusif. Ketepikan segala kerisauan dan serahkan segalanya kepada kami.




Kediaman hambar semakin menyerlah dengan lantai kayu lamina.

Seluruh ruang utama kediaman ini adalah dari jenis jubin telah digantikan dengan pemilihan lantai kayu lamina yang lebih istimewa. Tidak dinafikan lantai kayu lamina membawa satu rasa yang berbeza bagi mereka yang memilkinya.





Malah ruang dapur dan juga ruang balkoni kediaman ini turut menggunakan aplikasi lantai kayu lamina bagi membangkitkan lagi aura dekorasi.




Kemudian satu bahagian dinding utama dipilih bagi menghiasinya dengan kertas dinding dengan permukaan bunga bertektur. Pilihan warna wallpaper ini juga begitu sinonim dengan warna-warna dinding kediaman ini yang kebanyakkan menggunakan warna krim, kelabu dan putih.






Banyak mereka yang menawarkan perkhidmatan pemasangan wallpaper, tapi tahukah anda bahawa wallpaper bukan sewenang-wenangnya dipasang oleh semua orang. Kemahiran dan kepakaran yang tinggi amat di perlukan untuk mendapatkan hasil yang sempurna.



Wallpaper ZALDECO semuanya datang dari jenis kalis air, terdapat pelbagai koleksi dari yang licin sehingga yang bertektur bagi memenuhi kehendak anda. Wallpaper kami juga datang dengan jenis pantulan cahaya dan sesuai bagi mereka yang mementingkan kesan dan sinaran.



Bagi ruang yang sempit seeloknya elakkan sebarang jenis rak TV, anda boleh memilih untuk mengantungkan TV anda terus ke dinding ataupun memasang rak TV ciptaan kami.



Kanvas hiasan dinding dari ZALDECO kali ini cukup istimewa apabila mengabadikan gambar perkahwinana pelanggan. Sudah semestinya detik indah hari bahagia terpahat di hati namun ianya juga boleh diabadikan di dinding utama sebagai hiasan istimewa.




Lihatlah hasil sentuhan istimewa ini ke atas kediaman jenis pangsapuri. Satu sentuhan minimalis tercipta segar, ringkas dan sempurna. Kami pasti anda juga amat mengiginkannya.

1 comment:

Unknown said...

Boleh saya tahu berapa kos utk lantai kayu lamina spt gambar di atas for permai puteri apt?

Post a Comment