.

Pengikut Blog Zaldeco

Bagaimana mendapatkan perkhidmatan ZALDECO

Untuk pelanggan yang ingin mendapatkan perkhidmatan kunjungan team ZALDECO ke kediaman anda, boleh sahaja emailkan kepada kami di: zaldeco1@gmail.com

-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Ramai yang bertanyakan kepada kami, tentang bagaimanakah untuk mendapatkan khidmat ZALDECO INSPIRATIONS. Demi memudahkan tujuan anda, di sini kami terangkan langkah-langkah yang harus diambil untuk mendapatkan khidmat nasihat dan sentuhan dari ZALDECO. Ianya cukup mudah dan menyenangkan kedua belah pihak.

Sila lengkapkan dan submit form:-


-----------------------------------------------------------------------------------------------------






Name:




Email Address:




Tel:




Address




Items

Wallpaper

Laminate Floor

Vinyl Floor

Painting

Kabinet Dapur

Wardrobe

Pelekat Cermin

Pelekat Dinding

Dekorasi

Renovasi

Lain-lain



Nota/Penerangan




Payment: Online/Bank In







Click here to put a form like this on your site.

55 comments:

CikguLin said...

Salam. Perkhidmatan anda melangkaui kawasan luar daripada selangor tak?

zaldeco said...

wslm cikgulin, perkhidmatan kami seluruh semenanjung.

momo said...

salam, mcm nak buat kat serambi.. kalau kena tempias air hujan selalu ok ke?

zaldeco said...

buat apa tu di serambi?

NSMH said...

selain dr kertas dinding dan cermin, ada sticker untuk pintu tak?

zaldeco said...

ada

TanpaNama said...

mcm mn mahu dpt kn perkhidmatan ZALDECO sekiranya kmi berada di sabah atau sarawak?

cikmira23 said...

salam,

bolh bagi quotation thru email tak

mymarissadotcom said...

assalamualaikum,
saya ingin mendapatkan dekorasi/renovasi/konsultasi dan sebagainya untuk rumah yang dijangka siap penghujung tahun ini.

perlukah saya menghubungi dahulu zaldeco ataupun boleh menghantar layout rumah terus ke email zaldeco?

kami bercadang untuk melakukan keseluruhan deko yang patut di rumah baru nanti tapi dalam budget yang berpatutan.

email saya:
aizan_nur@yahoo.com atau
noraizan.abubakar@tm.com.my


Lea said...

salam kenape email zaldeco1@gmail.com reject ye..

mymarissadotcom said...

salam zaldeco..adakah lama tempoh masa yang di ambil untuk membuat design/lakaran dan merealisasikan kabinet dapur?

zaldeco said...

kadang kadang email reject kerana terlalu banyk email yg masuk. setiap hari kami terima lebih dari 100 kiriman email...harap maklum

zaldeco said...

kadang kadang email reject kerana terlalu banyk email yg masuk. setiap hari kami terima lebih dari 100 kiriman email...harap maklum

Unknown said...

Salam Zaldeco...Rumah sy d flat low cost, bandar baru sentul. Perkhidmatan boleh sampai sini x? Dapur bersaiz kecil....

Unknown said...

Promosi untuk kitchen kabinet masih ada lg ker....n...berapa lama tempoh yg diambil untuk menyiapkan kc selepas lakaran dipersetujui kedua belah pihak...

zaldeco said...

danny...boleh aje, harga kc kami adalah yg termurah...

tempoh menyiapkan dlm 7 ke 14 hari bergantung kepada banyak atau pun kurang tempahan sesuatu masa itu

Unknown said...

salam, rumah saya akan siap hujung tahun ni. berapa barang and upah rumah teres 1 tingkat 4bilik.
1)kabinet dapur. (hitam merah)
2)grill pintu n tingkap (rumah tengah)
3) 1 tandas duduk nak pecahkan jadi tandas cangkung

zidya78 said...

Salam,

1)Apakah perkhidmatan yang tuan sediakan selain daripada membuat kitchen kabinet?

2)Boleh ke pihak tuan memberi perkhidmatan renovation rumah

3)Bagaimana dengan pelan untuk renovation adakah dengan lukisan sendiri atau daripada pihak tuan


PakSheikh said...

Assalamualaikum
Setelah melihat mutu kerja dan harga yang ditawarkan saya begitu berminat dgn khidmat nasihat, design dan kerja2 ubahsuai tuan. Segala kerja2 ubah suai dijangka pada 27 Mei 2013


Nama: Hj Azrin Bin Taharudin
No. tel: 019-3400471
Alamat Lengkap: No 48 Lake Vista, Jalan Tasik Prima 4/1 Taman Tasik Prima 47150, Puchong Selangor
Jenis Kediaman: Teres 2 ½ tingkat
Nyatakan Jenis perkhidmatan yang diperlukan: bercadang utk membuat beberapa kerja ubah suai berkonsep modern utk ruang tamu bagi kerja2 kertas dinding, ceiling, memasang cermin pd dinding, dan tiang border.

Ummi Anis said...

Assalamualaikum.. saya bercadang untuk membuat makeover ke atas rumah saya, boleh pihak Zaldeco membantu saya?

Unknown said...

kerja2 ubahsuai zaldeco terbaik

Unknown said...

ubahsuai,wallpaper,dan warna cat pilihan zaldeco
terbaik,kemas dan berqualiti kena pada bajet,tQ zaldeco....

Unknown said...

Boleh dapat maklumat harga
1. Wall paper utk ruangtamu lebar 22 kaki tinggi 10 kaki
2. Cat ruangtamu tuk separuh dinding sahaja

nurhidayu_yahaya said...

assalamualaikum.... saya nak tanya zaldeco ade buat ansuran bulanan x?

Anonymous said...

salam,

bolh bagi quotation thru email tak

Email saya:syafiela81@yahoo.com

jimat duit.com said...

salam zaldeco,

saya tiada idea utk rumah baru saya teres setingkat.

bole bantu saya?

siti

Unknown said...

Salam,untuk pelekat cermin ada yg sudah siap? Maksudnya sy bl yg sudah ada sahaja..untuk cermin tingkap kedai..

Zsazsarin said...

Saya akan pilih Zaldeco untuk rumah baru saya nanti. Tak sabar tunggu rumah siap.. :)

Unknown said...

as'kum...saya syukri dari sungai petani Kedah...zaldeco buat tak pemasangan kertas dinding n sticker cermin slide utk sebuah rumah utk kawasan sg.petani?saya berhajat nak pasang sebab saya Nampak hasil kerja Zaldeco terbaik...jika ada,boleh saya tahu cas kos perkhidmatan utk area sg.petani Kedah?

restu ibu ana said...

salam.... klau buat kabinet dapur... table top tu zaldeco boleh buat sekali ke

juju_man said...

Salam...nk tanya psl kabinet dapur yg promosi tu leh pasang kt kemaman terengganu x....

sue said...

saya nak servey dulu harga minta reply email saya suhanaabuhajear@yahoo.com

Unknown said...

as salam, brape kos pemasangan lantai lamina untuk keluasan 815sq..?

LiyanaMahmud said...

Salam. kalau saya nak tahu badget utk pasal lantai lamina mc mana ye? blh email saya liyana0205@gmail.com. tq.

Azuan said...
This comment has been removed by the author.
Azuan said...

berminat dgn hasil kerja zaldeco. nk tanya, kabinet dapur yg guna material 3g glass ada x?

Unknown said...

salam...blh email quotation kabinet dapur ruang kck tak...
mukminpatimahyusoff@gmail.com

zaldeco said...

tq kepada semua pertanyaan, cek email anda untuk jawapan

Unknown said...

assalam.. boleh dapatkan quotation untuk dapur kecil. nak robohkan table top sedia ada yang owner dulu buat sbb dapur jadi sempit..sya nk alih singki ke tmpt dapur masak dan dapur masak ke tmpt singki... emel saya : npija@yahoo.com

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Salam, boleh emailkan saya beberapa contoh serta harga untuk Pelekat Cermin (Pintu Sliding / Tingkap)
Email : shasafiera@yahoo.com.my ; shasafiera@gmail.com. Terima kasih...

Unknown said...

salam
hi zaldeco
blh sy tau kos penghantaran dan sevis ke johor baru berapa?
sy berminat utk kabinet bilik tido

email sy
nadiazmi2607@gmail.com
012-7855774
nadia

Unknown said...

Assalam.. bagaimana utk menghubungi wakil zaideco di kota Tinggi Johor utk perkhidmatan wallpaper & lantai laminate..

jaistakraw@gmail.com
019-3050311 / 016-3705428

Unknown said...

boleh emailkan quotation utk wardrobe, kabinet dapur, lantai lamina dan rak tv.
rumah dua teres di pulau pinang. berapa kos penghantaran ke sane?
email nurul.nazrah@gmail.com

Unknown said...

salam,

bolh bagi quotation thru email tak

Email saya:wiyarubi@gmail.com

Unknown said...

Assalamualaikum...boleh sy dapatkan quotation utk wardrobe, kabinet dapur Dan rak buku.? Lakaran lukisan sy akan email ke zaldeco..
Email sy ss.suriati@gmail.com. TQ😊

Unknown said...

Salam
Saya telah membuat tempahan menggunakan borang yang telah disediakan. Saya juga telah membuat pembayaran deposit perkhidmatan melaui bank online. Harap mendapat maklumbalas dari pihak zaldeco. Tq

nor said...

pelekat cermin yg plain ada x?

Unknown said...

Salam

Saya ada membuat bebrapa pertanyaan berkenaan khidmat zaldeco melaui emel tp masih belum mendapat balasan. Tq

zaldeco said...

Wasalam Hidaya MNor, terima kasih atas tempahan anda

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

helo zaldeco, klau sya order laminate floor, boleh tak klau sya nk pasang sendiri lantai tu? korang just hantar item je. boleh tak klau mcm tu?

Unknown said...

Salam...

sy ada buat tempahan kitchen cabinet dan telah siap serta full payment telah dibuat. Tetapi perbincangan pemasangan tentang wallpaper di ruang tamu rumah saya masih lagi tergantung. Dengan siapa saya perlu berhubung?

Anon said...

Salam..bole send quotation thru email saya

Syafika.syaf@gmail.com

Anon said...

Salam..bole send quotation thru email saya

Syafika.syaf@gmail.com

Post a Comment