.

Pengikut Blog Zaldeco

Tamu Seri Aidilfitri


Oktober 2016 ini menyajikan pelbagai paparan menarik di dalam majalah, akhbar dan tv sempena meraikan10 Tahun Gemilang Selebriti Pereka Dalaman; FAIZAL ZAIN di dalam industri rekaan & hiasan dalaman.

Bersama Faizal Zain dalam NONA, Ahad 16 Oktober ini, di TV3.

Juga boleh ditonton di: 
http://www.tonton.com.my/
atau
http://www.moviesinfobsyokv2.net/2016/08/tonton-nona-2016-full-episod.html

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pereka dalaman terkenal tanah air, Faizal Zain & pelakon popular Sharifah Sakinah bergandingan menjadi host dalam sebuah rancangan dekorasi istimewa bersempena Ramadhan & Syawal 2016 lalu. Bersiaran setiap hari jam 8.30 malam di TV1, rancangan dekorasi ini bertajuk TAMU SERI AIDILFITRI.

Pereka dalaman Faizal Zain sudah banyak mengacarakan pelbagai program dekorasi, iaitu lebih dari 10 buah program yang telah pun bersiaran di kaca tv untuk pelbagai saluran seperti RTM, TV3, TV9, Astro dan sebagainya. Semuanya menampilkan sentuhan magis beliau dalam mengubah kediaman hambar menjadi kepada sebuah kediaman yang lebih menyerlah. Segalanya boleh anda tonton di Youtube.


Kepada yang terlepas menonton rancangan Tamu Seri Aidilditri, ikuti rancangan ini di Youtube untuk beberapa espisod yang sempat dirakam.




------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ini pula koleksi gambar-gambar sepanjang tempoh pengambaran program ini yang sempat di rakam untuk beberapa episod.

Di Sebalik Tabir program Tamu Seri Aidilfitri Episod 1:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Di Sebalik Tabir program Tamu Seri Aidilfitri Episod 2:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Di Sebalik Tabir program Tamu Seri Aidilfitri Episod 3:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Di Sebalik Tabir program Tamu Seri Aidilfitri Episod 4:

3 comments:

- dieyana - said...

assalam, nak Tanya, zaldeco ada perkhidmatan 'perbaharui' sofa tak?

zaldeco said...

hai dieyana. ada..kami memperbaharui sofa, kerusi makan, ottomen, bean bag dan sebagainya. custome made pun ada

Unknown said...

Mcmna nk masuk dlm rancagan nih? Kna byar ke mcmna

Post a Comment