.

Pengikut Blog Zaldeco

ZALDECO Makeover di Kajang Perdana


Selesai sudah kerja-kerja makeover di sebuah kediaman pelanggan kami di Kajang Perdana. Sentuhan makeover bukan mudah, bagi yang tidak berpengetahuan dan kurang pengalaman,ianya memang boleh dilakukan sendiri namun hasilnya masih kurang impak.


Seperti pelanggan ini yang cuba menghasilkan dekorasi kediaman dengan sentuhan sendiri, akhirnya mengalah apabila masih tidak berpuas hati dengan sentuhan dekorasi sendiri dan terus mendapatkan pandangan pereka dalaman terkenal tanah air, Faizal Zain dari ZALDECO INSPIRATIONS.


Pereka dalaman Faizal Zain yang hadir kelokasi kediaman pelanggan terus membuat analisa tentang dekorasi sedia ada. Tenyata pilihan corak wallpaper, gabungan perabut, susun atur dan teknik pencahayaan gagal ditampilkan dengan sempurna. Lalu pereka dalaman Faizal Zain mengubah keseluruhan ruang ini daripada tema asal iaitu warna coklat dan kuning kepada tema baru dengan gabungan warna unggu dan hitam.


Tema asal di kediaman pelanggan kelihatan kurang bermaya kerana terdapat banyak gabungan dan teknik dekorasi yang salah. Jadi pereka dalaman Faizal Zain memberikan satu nafas baru kepada ruang tamu dan ruang makan kediaman pelanggan ini dengan tema ciptaannya yang di namakan 'The Velvet Passion'.


ZALDECO menawarkan tenaga pakar dan mahir dalam sentuhan makeover, bermula dari pereka dalamannya sehinggalah kesemua kru yang terlibat. Semuanya terlatih dan cekap dalam melakukan kerja masing-masing.


Ruang kediaman ini akhirnya mendapat perubahan seratus peratus. Bermula dari pemasangan lantai kayu lamina dengan warna walnut, penukaran wallpaper dari warna coklat dan kuning kepada warna unggu dan hitam, penukaran warna dan fabrik sofa lama kepada rekaan baru oleh Faizal Zain, lampu dan pengcahayaan baru yang turut dimasukkan, set perabut makan baru, rak tv baru dan pelbagai lagi sentuhan dekorasi baru oleh Faizal Zain.


Kepada anda di luar sana yang masih tercari-cari konsep kediaman, atau pun masih berpening kepala dalam mencipta sentuhan dekorasi ruang, mengapa masih membuang masa dan tenaga? dapatkan sahaja sentuhan pakar terkenal Faizal Zain dari ZALDECO INPSIRATIONS, pasti kediaman anda bertukar kepada yang lebih hebat bersama sentuhan magis beliau. Mengapa tunggu lagi?


Nilaikan dan lihatlah transformasi yang telah dilakukan. Jadilah seperti para pelangan kami yang sudah mendapatkan sentuhan makeover oleh Faizal Zain.



No comments:

Post a Comment