.

Pengikut Blog Zaldeco

Pemasangan Lantai Kayu Lamina di Sek.19 Shah Alam, Komuter Raya Apartment


Sekali lagi ZALDECO dirujuk buat kediaman yang terletak di Shah Alam, Komuter Raya Apartment yang sering mengalami keretakan lantai jenis tiles. Tahukah anda lantai jenis tiles mudah merekah dan retak dengan pelbagai sebab. Tiada jalan untuk menyelamatkan lantai jenis ini melainkan ditukar kepada laminate floor. Dalam hanya beberapa jam sahaja seluruh rumah yang rosak teruk ini kembali menyerlah dengan lantai kayu lamina ZALDECO. Kepakaran team kami menutupi kerosakan lantai sememangnya dipercayai.


ZALDECO sudah banyak kali dihubungi pelanggan bagi menutupi kerosakan lantai jenis tiles atau pun jubin apabila kerosakkan seperti rekahan dan retakan berlaku. Jadi ianya bukanlah asing bagi kami dalam menanggani masalah sedemikian. Selalunya jika sesebuah apartment atau kawasan kediaman itu menggalami masalah ini, ianya akan berikutan kepada beberapa buah unit dan dari pengalaman kami ada di antaranya hampir seluruh unit sesebuah kediaman itu menghadapi masalah yang sama.


Namun anda tidak perlu gusar jika mengalami masalah sedemikian rupa, hubungilah ZALDECO, kami sedia membantu. Lihatlah hasilnya...

1 comment:

wssqwdswde said...

berape kos ni.. utk apartment ini

Post a Comment