.

Pengikut Blog Zaldeco

Pemasangan Lantai Kayu Lamina di UKM, Bangi

Sejak sekian lama nama ZALDECO diyakini dalam pembekalan dan pemasangan lantai kayu lamina di seluruh kawasan. Sudah terlalu banyak kediaman yang telah kami lengkapkan dengan pemasangan lantai kayu lamina. Tidak kurang pula pelbagai syarikat-syarikat korporat berjenama sudahpun kami bekalkan lantai kayu lamina kepada mereka.




Terbaru ZALDECO membekalkan dan memasang lantai kayu lamina buat fakulti-fakulti di Universiti Kebangsaan Malaysia di Bangi. Dengan kehadiran lantai kayu lamina seluruh ruang pejabat tampil lebih selesa dan bersih berbanding pelbagai lantai yang selainnya.




Ini membuktikan perkhidmatan ZALDECO terus dipercayaai dalam sentuhan lantai kayu lamina. Tidak ada sebarang keraguan lagi dengan teknik pemasangan yang betul beserta tenaga kerja kami yang mahir.




Telah bertahun-tahun lamanya ZALDECO terus menjadi pilihan yang utama dalam pembekalan dan pemasangan lantai kayu lamina. Ianya bukan sahaja buat kediaman tetapi ZALDECO turut menjadi perhatian dan sering dipilih bagi membekalkan dan memasang lantai kayu lamina buat syarikat-syarikat gergasi.




ZALDECO telah membekalkannya kepada berbagai syarikat dikenali seperti SAPURA HOLDING, UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA dan UNIVERSITI KEBANGSAAN MALAYSIA. Kami sedang dalam proses pembekalan dan pemasangan lantai kayu lamina untuk beberapa lagi syarikat dengan nama yang besar. Terus layari laman blog ini untuk pelbagai rujukan menarik.




No comments:

Post a Comment