.

Pengikut Blog Zaldeco

Pemasangan Lantai Kayu Lamina di Lurah Bilut, Pahang

ZALDECO sememangnya sudah dikenali dalam pemasangan lantai kayu lamina terbaik di sekitar lembah kelang dan hasil sentuhan kami dipercayaai pelanggan di sekitar kawasan tersebut. Tetapi permintaan terhadap perkihdmatan kami bukan setakat kawasan berhampiran sahaja malah turut merangkumi pelbagai daerah di semenanjung.




Kali ini demi memenuhi permintaan pelanggan team kami menerjah ke Lurah Bilut, Pahang untuk membuat pemasangan lantai kayu lamina di sebuah banglo milik salah seorang peneroka disitu. Meskipun di luar daerah kami masih menjanjikan perkhidmatan lantai kayu yang diyakini.




Banglo luas ini memilih lantai lamina bagi menggantikan permukaan lantai asal untuk memperolehi keselesaan yang lebih maksimum. Selain daripada mengikut peredaran masa, latai kayu lamina juga menampilkan kediaman yang lebih ekslusif.





Lantai kayu lamina kami di pasang di seluruh ruang rumah. Perbezaannya amat ketara apabila kediaman ini tampil lebih menarik dan menjelmalah aura dekorasi yang sempurna.





Lihatlah transformasi yang kami bawakan terhadap kediaman di Lurah Bilut ini. ZALDECO akan terus menjanjikan perkhidmatan terbaik di seluruh daerah dan akan terus berusaha mengekalkan kedudukan kami sebagai team lantai kayu lamina pilihan no.1 pelanggan yang sudah melopori pemasangan lantai kayu lamina sejak bertahun yang lalu.

No comments:

Post a Comment