.

Pengikut Blog Zaldeco

Tempahan Hantaran - Hati Emas



Tempahan hantaran oleh pelanggan kami kali ini adalah untuk majlis pertunangan beliau. Memilih warna tema kuning keemasan, pelanggan kami yang bernama Siti meletakkan sepenuhnya kepercayaan kepada ZALDECO untuk menampilkan satu sentuhan hantaran yang istimewa. Bersesuaian dengan warna tema, ZALDECO memilih tajuk 'Hati Emas' untuk 9 dulang hantaran yang ditempah.



Hantaran sejadah sedang digubah.

Memang terdapat pelbagai gubahan hantaran di pasaran tetapi hantaran-hantaran gubahan ZALDECO selalu tampil berkonsep, penuh kelainan dan pembuatannnya juga lebih halus dan terperinci. Kami mudah memahami kehendak pelanggan, tema dan kesesuaiannya. Jadi mengapa perlu pening kepala memikirkan gubahan hantaran apakah yang bersesuaian dengan majlis anda, serahkan segalanya kepada kami.



Zal sering memastikan sentuhannya menepati citarasa pelanggan.

Berikut adalah 9 dulang hantaran yang telah pun disiapkan. dengan Judul 'Hati Emas' semuanya tampil menyerlah keemasan. Pilihan bunga artificial diselitkan dengan kehadiran kekwa segar membangkitkan lagi seri hantran-hantaran ini. Bagi mereka yang juga berminat mendapatkan sentuhan kami, boleh terus menghubungi ZALDECO hari ini.






Klik pautan:-
GUBAHAN HANTARAN

Klik pautan:-
HIASAN TANGGA PENGANTIN

No comments:

Post a Comment