.

Pengikut Blog Zaldeco

SHOWHOUSE END YEARS BARGAIN SALE

Sempena menjelangnya hujung tahun, ZALDECO membuka peluang bagi mereka yang ingin mendapatkan barangan perabot di showhouse kami pada harga bargain, harga yang begitu murah berbanding di pasaran.

ZALDECO bakal mengubah konsep showhouse kami, jadi beberapa jenis perabot yang masih baik dan baru kini akan dijual kepada umum. Jangan lepaskan peluang hebat ini. Milikilah ianya sekarang!

Senarai perabot untuk di jual:-

Designer Sofa 3-4 Seater
Dari fabrik PVC campuran, sofa yang boleh memuatkan 3-4 orang ini berkonsepkan natural moden. Didatangkan dalam warna coklat gelap berkilat, sofa ini ternyata amat berbaloi dimiliki dalam harga yang ditawarkan kepada anda. Milikilah ianya hanya dengan RM500 sahaja.


Permaidani Sutera EGYPT
Permaidani yang didatangkan khas dari Timur Tengah ini mempunyai gabungan permukaan lembut dan bulu tebal. Tampil sungguh ekslusif dan indah menghiasi ruang mewah anda. Dengan saiz besar iaitu 6x8 kaki ianya sesuai untuk ruang tamu, ruang makan mahupun kamar beradu. Harga pasaran adalah dari RM2700 hingga RM3000. Kini melalui showhouse kami anda boleh milikinya hanya pada harga RM1300 sehelai. Terdapat 2 unit untuk dijual.


Meja Sebaguna NORDEN IKEA
Meja 4 segi serbaguna ini sesuai untuk kegunaan sebagai meja makan, meja santaia mhupun meja tulis. Didatangkan dengan 2 buah kerusi kopitiam. Set meja ini boleh anda miliki lebih murah, hanya pada harga RM300 sahaja.


Hubungi kami di ZALDECO 019-735 3320 untuk maklumat dan pembelian perabot-perabot di atas.


1 comment:

Unknown said...

Sofa itu masih ada ke?

Post a Comment