.

Pengikut Blog Zaldeco

Kertas Dinding (Wallpaper) Lebaran


Ikuti video tip kertas dinding dari Zaldeco

Lebaran kali ini bakal kembali lagi dengan penuh kemeriahannya. Menyambut ketibaan hari mulia itu nanti Zaldeco terus menawarkan pelbagai rekacorak kertas dinding (wallpaper) yang berkualiti tinggi untuk menghiasi permukaan dinding agar kediaman anda tampil menyerlah di pagi syawal.



Memang banyak tawaran kertas dinding di pasaran, namun anda haruslah berwaspada dengan kertas dinding tiruan yang dijual pada harga yang cukup murah tetapi hakikatnya langsung tidak berkualiti. Kertas dinding tiriuan ini memang terdapat pelbagai corak dan cukup cantik, tetapi anda bakal menghadapi masalah setelah tempoh beberapa bulan pemasangganya apabila ianya mula meregang, terkupas dan menggelembung. Akhirnya ianya menjadi masalah besar buat anda dan langsung tidak berbaloi.



Satu lagi kesilapan yang sering dilakukan pembeli ialah memilih corak dan padanan kertas dinding yang salah. Perlu diinggatkan di sini bahawa tidak semua kertas dinding sesuai untuk jenis ruang dan kediaman anda meskipun warna dan coraknya cukup menarik. Faktor ruang, ketinggian, sumber cahaya, kepadanan, permukaan dinding, dan perabot cukup penting bagi memilih corak kertas dinding yang sesuai.



Jadi bertemulah dengan kami agar pemilihan kertas dinding dibuat dengan tepat dan padan sementara promosi menjelang ramadhan ini.

Klik pautan di bawah untuk melihat antara koleksi terbaik kertas dinding kami sementara stok masih ada.http://zaldeco.blogspot.com/2011/04/promosi-kertas-dinding-zaldeco.html


2 comments:

Matpit a.k.a Hero Rancakdisitu said...

Assalamualaikum,

Promosi wallpaper ni sampai bile?
dan mcm mana kira?
termasuk pasang ke?

tq

Lea said...

saya dah email kat tuan....wall paper yang sesuai as the subject tp email reject

Post a Comment