.

Pengikut Blog Zaldeco

Pemasangan Lantai Kayu Lamina di Taman Dato Razali, Ampang


Faizal bergegas ke lokasi kerja-kerja pemasangan lantai kayu lamina.

Semestinya perkhidmatan pemasangan lantai kayu lamina ZALDECO menjadi pilihan utama. Tidak kira apa jua jenis kediaman, pasti sentuhan kami dapat membangkitkan aura kediaman anda dengan pemasangan lantai kayu lamina dari team kami yang cukup profesional.



Faizal amat teliti dan sentiasa memastikan sentuhan kru ZALDECO menepati arahannya.




ZALDECO yang sering menitik beratkan bahan sampingan lantai kayu lamina. Kepada para pelanggan jangan hanya melihat harga murah yang ditawarkan, sebaliknya anda harus meneliti produknya dan mengetahui bahan-bahan sampingan yang bakal digunakan dalam pemasangan lantai kayu lamina.



Jika anda memilih lantai kayu kami, maka anda adalah pembeli yang bijak. ZALDECO hanya menggunakan foam tebal dan bukan bahan kitar semula. Foam yang tebal mampu menyerap hentakan malah lebih nyaman pada permukaan kaki anda. Kami juga tidak mempunyai masalah untuk memasangannya pada permukaan lantai yang tidak rata kerana kami mempunyai kemahiran yang tinggi.

ZALDECO hanya menggunakan gam dan silikon yang berkualiti tinggi sahaja, jadi tidak akan timbul masalah skirting atau profile yang akan terkopek atau tertangal kelak.


Lantai kayu lamina ZALDECO untuk ruang dapur.






Lantai kayu lamina yang sudah siap dipasang.
------------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment