.

Pengikut Blog Zaldeco

Pemasangan Lantai Kayu Lamina Di PPR Air Panas, Setapak


Masih terus berdiri kukuh sebagai pembekal dan pemasangan lantai kayu lamina No.1 dengan carian lantai kayu ZALDECO tertinggi di laman internet, bersama profil pemasangan sejak bertahun-tahun lamanya, ZALDECO sudah menyerlahkan ratusan buah kediaman dan syarikat korporat dengan koleksi lantai kayu lamina kami.


Dengan harga rendah dan jaminan 15 lamanya yang diperbaharui, sambutan masyarakat terhadap perkhidmatan lantai kayu lamina kami terbuti diterima baik oleh semua lapisan dan golongan. Lihat sahaja pasaran kediaman PPR yang dimonopoli oleh ZALDECO, membuktikan harga yang kami tawarkan mampu milik, malah jauh lebih rendah dari pasaran.


Sejak sekian lamanya ZALDECO memonopoli pasaran dekorasi para penghuni PPR, tidak kira dari lantai kayu lamina, kabinet dapur, wallpaper dan sebagainya, ZALDECO satu nama kukuh dikalangan penghuni PPR, amat menjelaskan bahawa harga kami adalah harga mesra pengguna. Meskipun ZALDECO dilabelkan sebagai syarikat berfrofil tinggi malah memiliki pelbagai golongan pelanggan termasuk kelas atasan dan golongan VVIP.


Apapun hasil kerja kami semestinya yang harus anda banggakan. Mempunyai kemahiran dan kepakaran tinggi dalam pemasangan lantai kayu lamina, membuatkan hasil pemasangan yang kemas, cantik dan menawan. Kini masanya yang terbaik untuk memiliki lantai kayu lamina kami sempena promosi yang sedang berlangsung.


Memiliki puluhan corak, warna dan rekaan, lantai kayu lamina ZALDECO mudah disuaipadankan dengan pelbagai sentuhan dekorasi dan jenis kediaman. Melengkapi sebagai satu lantai alternatif, lantai kayu lamina dilihat lebih eksklusif dan cukup menarik.


Kini semua orang berlumba-lumba memasang lantai kayu lamina pada kediaman masing-masing, jadi kepada anda yang masih belum memilikinya, layarilah laman blog kami dan lihatlah hasil-hasil sentuhan kami, buatlah pilihan yang bijak!

No comments:

Post a Comment