.

Pengikut Blog Zaldeco

Pemasangan Lantai Kayu Lamina Di Taman Nirwana, Ampang


ZALDECO telah bertapak sebagai pembekal dan pemasang lantai kayu lamina sejak sekian lamanya dan terus mendapat kepercayaan utuh para pelanggan. Permintaan lantai kayu lamina kami sentiasa ada setiap hari, tidak mengira musim dan waktu. Namun setiap kali kami membuat tawaran promosi, waktu itulah tempahan melonjak dan padat.

Walaubagaimanapun kepuasan pelanggan masih kami utamakan. Tidak hairanlah kami antara yang dilabelkan sebagai perintis pembekal dan pemasang lantai kayu lamina di Malaysia.


Kini sedang hangat berlangsungya promosi 'RAYA SAKAN!', promosi sempena menyambut ketibaan hari raya memang kami adakan setiap tahun, bila sahaja promosi berlangsung maka teramatlah sibuk team ZALDECO memenuhi undangan dan tempahan memasang lantai kayu lamina.


Lihatlah hasil pemasangan kami yang cukup teliti dan menjamin kepuasan. Buat pelanggan ini memasangan lantai kayu lamina saat menjelangnya hari raya merupakan satu persiapan yang cukup istimewa. selain kediaman kembali menyerlah dengan lantai kayu lamina ZALDECO, kehadiran lebaran kali ini lebih bermakna. Jadi kepada yang berminat jangan lupa membuat tempahan awal agar anda tidak kerugian!

No comments:

Post a Comment