.

Pengikut Blog Zaldeco

ZALDECO Makeover di Sri Kembangan

Sentuhan makeover hari ini sememangnya diidamkan ramai orang. Namun masih ramai di kalangan mereka yang ragu-ragu dan takut untuk mendapatkan sentuhan pakar pereka dalaman. Manakan tidaknya kebanyakkan pereka dalaman mahupun syarikat rekaan dalaman mengenakan caj yang amat tinggi dan mereka yang menentukan budget untuk dekorasi kediaman anda.


Kerja-kerja makeover baru bermula.

Namun segalanya berbeza jika anda berurusan bersama ZALDECO. Pereka dalaman Faizal Zain amat dekat di hati para pelanggan apabila begitu sinonim dengan masalah budget yang dihadapi pelanggan. Di ZALDECO kami tidak menentukan budget makeover anda malah andalah yang menentukannya.


Pada awalnya pereka dalaman Faizal Zain melahirkan rekaan dan bijak mengira kos yang berpatutan.

Kami lebih senang menghasilkan dekorasi kediaman anda dengan budget yang diberikan oleh anda sendiri. Atas kepakaran kami, kami akan laksanakan tugas makeover sebaik mungkin. Melimpah dengan pelbagai idea dan sentuhan anda sepatutnya mendapatkan perkhidmatan kami.
Sebuah sentuhan makeover di Sri Kembangan kami lakukan dengan budget yang diberikan sendiri oleh pelanggan, ZALDECO mencetus ilham yang berjudul Cyber Violet apabila mengetengahkan pilihan rona kelabu dan unggu.


Pemilihan wallpaper dari koleksi ZALDECO untuk feature wall.

Dari ruang polos dan hambar, sedikit demi sedikit ZALDECO melahirkan perubahan. Masih mengekalkan beberapa perabot lama, maka pelanggan akan dapat lebih berjimat namun kepakaran kami masih tetap terserlah.

Seperti biasa, ZALDECO sering menggunakan lantai kayu lamina sebagai permukaan lantai makeover. Ianya amat membantu apatah lagi dengan permukaan kayunya yang bercorak melahirkan suasana moden dan elegan. Kediaman dengan lantai kayu lamina juga tampil lebih ekslusif malah amat selesa untuk seisi rumah.








Tenaga mahir pemasangan lantai kayu lamina yang sering mendapat kepercayaan pelanggan.

Rona warna pula kali ini ZALDECO memilih dari warna unggu velvet. Dengan 2 tonasi digabungkan dengan warna kelabu lembut untuk mendapatkan suasana moden dan sejuk. Ianya juga sedondon dengan pemilihan warna kelabu berkilat.

Wallpaper kali ini adalah dari siri Cyber dimana permukaannya yang berkilat dan bertektur bakal melahirkan pantulan 3D saat terbias kepada cahaya dan pancaran.



Pemilihan cat dari jenis 'Easy Clean' amat digalakkan bagi mereka yang mempunyai anak kecil.


Faizal sedang menyiapkan dekorasi lampu dan gubahan bunga meja.

Lampu juga memainkan peranan penting terhadap sentuhan makeover. Kepakaran dalam meilih jenis lampu harus di tahap maksimum. Kali ini ZALDECO memilih lampu dari rona putih bersih. lampu pada ruang tamu tampil moden dengan pengcahayaan samar manakala lampu untuk ruang makan dibiarkan lebih rendah agar cahayanya dekat keatas meja makan.


Lampu gantung dalam rona yang sama tetapi rekabentuk yang berbeza.

Kali ini pereka dalaman Faizal Zain galak menggunakan langsir dari rona unggu. 2 jenis material di pilih, satu dari pada kain separa tebal dan satu lagi dari kain jenis nipis ataupun mesra disebut oganza. Pemilihan haruslah tepat. Selalunya langsir tingkap akan dibiarkan sedikit labuh manakala langsir dalaman atau langsir pembahagi akan dibiarkan sedikit tergantung dan tidak mencecah lantai.



Langsir dari pilihan unggu dan hitam.

Pelanggan membuat pilihan bijak apabila memilih untuk memiliki 'Wall TV Cabinet ZALDECO'. Ini kerana dengan memilikinya anda sudah jauh berjimat daripada membeli pelbagai rak tv yang jauh lebih mahal di pasaran. Rak TV ZALDECO bukan sahaja lebih murah malah ianya adalah dari jenis pasang siap. Ianya terus melekat di dinding anda dan paras TV terletak tepat pada paras tontonan. Dengan pelbagai pilihan warna anda mampu memilikinya.




Di bawah ini adalah di antara pilihan Wall TV Cabinet ZALDECO. Untuk melihat butiran lanjut mengenainya anda boleh layari pautan berikut:- http://zaldeco.blogspot.com/2012/01/promosi-wall-tv-cabinet-rm800.html



Wall TV Cabinet ZALDECO tampil dengan pelbagai plilihan.


Suasana sewaktu makeover dilakukan.

Akhirnya kediaman pelanggan ini telah bertukar rupa. Dari kediaman tanpa aura dan sentuhan kini lahirlah kediaman dengan tema Cyber Velvet yang mendapat sentuhan sepenuhnya daripada ZALDECO.


Ruang tamu pelanggan kini tampil lebih istimewa selepas makeover.


Ruang makan pula tampil lebih memukau dan menawan dalam rona lembut bersahaja.

Nah kini anda boleh nilaikan sendiri hasil sentuhan dan kepakaran kami. Jangan terus dibelenggu untuk memiliki kediaman indah. Berbicaralah dengan kami dan dapatkan sentuhan kami untuk kediaman anda.

Ramai pelanggan sudah berbangga dengan kediaman mereka selepas makeover oleh ZALDECO, jadi anda bagaimana?


Ruang makan sebelum dan selepas makeover.


Ruang tamu sebelum dan selepas makeover.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment