.

Pengikut Blog Zaldeco

Koleksi Wallpaper Terbaik 2012

Wallpaper ataupun kertas dinding hari ini sudah menjadi satu pelengkap dalam sentuhan dekorasi. 'Kuasa' yang terdapat pada wallpaper sesungguhnya amat kuat dan mudah menarik aura seni hias kediaman mahupun pejabat. Dengan itu ZALDECO memulakan tahun baru 2012 ini dengan promosi Koleksi Terbaik & Terkini wallpaper kami. Didatangkan dari pelbagai jenama terkenal, wallpaper kami bukan sahaja tahan lasak dan kalis air malah lapisannya yang lebih tebal membuatkan ianya lebih utuh berbanding yang lain.

Terdapat dari ratusan corak terkini, bisa melengkapi tema dekorasi anda walau apa pun tema yang cuba disampaikan. Kami juga menggabungkan pilihan wallpaper terkini bersama tenaga pemasangan yang mahir bagi memastikan hasilnya cukup memuaskan. Jadi berundinglah dengan pakar hiasan dalaman kami, agar apa yang anda mahukan terluah bersama pilihan wallpaper terkini.

Antara Koleksi Terbaik 2012


















LIHAT LEBIH BANYAK KOLEKSI WALLPAPER ZALDECO:-
Klik Pautan: http://zaldeco.blogspot.com/2011/04/promosi-kertas-dinding-zaldeco.html

7 comments:

zures said...

Salam zal. Nak tanya akak memang dah pasang wallpaper kat rumah. Kalau nak tukar wallpaper baru macamana nak kira upah tu? Harap bolah bg penerangan.

zaldeco said...

boleh kak, wallpaper yang lama akan di koyakkan dan di gantikan dengan yang baru. upahnya tak mahal mana,...cukup -cukup untuk peluh budak -budak worker aje....

noor said...

salam..nk tanya brp harga yer wallpaper ni..nmpk menariklah!

zaldeco said...

wallpaper datang dlm pelbagai harga mengikut budget anda.

mimie said...

mcmana nk hubungi nie..mcm best jer...

secantikmanis said...

boleh buat pemasangan ke segamat,johor ke?

mamat said...

Ada wallpaper english style tak?saya suka warna grey2..tak mahu corak bunga

Post a Comment