.

Pengikut Blog Zaldeco

Promosi RAYA 2015

Tahun ini ZALDECO INSPIRATIONS kembali menawarkan promosi-promosi hebat bagi meraikan pelanggan-pelanggan kami untuk menikmati penjimatan saat menjelangya Aidilfitri 2015. Kali ini ZALDECO membawakan 4 siri promosi 'Meriahnya Raya' iaitu promosi Kabinet Dapur, Lantai Kayu Lamina, Kertas Dinding dan Pakej Mengecat.

Nikmatilah promosi hebat Kabinet Dapur Zaldeco dengan 4 konsep suaipadan yang boleh dipilih bagi memenuhi keperluan dapur pelbagai jenis kediaman. Pakej ini sudah termasuk hood & hob jenama ELBA, Sinki, Dish Rack & Pull Out Dryer dengan permukaan table top (Maxtrix Compress Wood) serta permukaan pintu (Milamine). Terdapat pelbagai pilihan warna. Penjimatan yang cukup maksima!!!

Pakej 1. Saiz 4feet = RM2500
Pakej 2. Saiz 6x5feet = RM3500

Pakej 3. Saiz 7feet = RM3500
Pakej 4. Saiz 5x8feet = RM4500

*Harga tidak termasuk kos wiring & plumbing.
*Harga tidak termasuk kos pengangkutan & pemasangan RM150.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nikmatilah promosi hebat Kertas Dinding Zaldeco dengan pilihan dari Korea & Malaysia. Kami menwarakan lebih dari 3000 pilihan kertas dinding untuk melengkapi permukaan dinding kediaman anda. Untuk tempoh promosi adalah potongan 15% untuk semua jenis kertas dinding kami dan tanpa caj GST.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------


Nikmatilah promosi pakej Mengecat Zaldeco dengan pilihan pelbagai warna dari cat bermutu JOTUN. Hiasilah kediaman anda dengan pelbagai warna baru bagi memberikan suasana yang lebih ceria di hari raya ini.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nikmatilah promosi hebat Lantai Kayu Lamina ZALDECO yang menawarkan pelbagai corak permukaan dan warna pilihan. Dengan jaminan dari 10 hingga 15 tahun, lantai kayu lamina kami terdapat dari 8mm hingga 12mm. Rasailah penjimatan dengan tanpa caj GST serta potongan 26% untuk setiap pemasangan.


No comments:

Post a Comment