.

Pengikut Blog Zaldeco

Pemasangan Lantai Kayu Lamina Di Bandar Baru Bangi


Melopori dunia pemasangan lantai kayu lamina telah meletakkan ZALDECO sebagai nama kukuh dalam perkhidmatan pembekal dan pemasangan lantai kayu lamina sejak lebih 10 tahun lamanya. Membariskan puluhan koleksi istimewa dengan jaminan 15 tahun ketahanan warna dan anti serangan anai-anai, lantai kayu lamina ZALDECO sesuatu yang harus anda miliki. Pelbagai pelangan kami telah menyuarakan kepuasan maksimum dengan perkhidmatan yang kami tawarkan. Seterusnya pemasangan lantai kayu lamina ZALDECO di lakukan di sebuah kediaman di Bandar Baru Bangi, bagi menggantikan lantai parket yang sudah rosak.


Memiliki lantai kayu lamina pada kediaman semestinya membawa aura sentuhan yang jauh lebih baik. Keselesaan dan kesempurnaanya yang terserlah memudahkan anda menzahirkan cetusan rekaan dalaman kediaman.


ZALDECO membariskan pekerja-pekerja yang berkemahiran tinggi dalam kerja pemasangan lantai kayu lamina, malah kami antara perintis terawal lantai kayu lamina di Malaysia, telah menerima sambutan amat baik dari kalangan masyarakat. Tidak hairanlah pemasangan kami berlaku setiap hari.

No comments:

Post a Comment