.

Pengikut Blog Zaldeco

Pemasangan Kabinet Dapur Di U5, Shah Alam


ZALDECO terus berdiri kukuh sebagai syarikat yang menawarkan harga terendah kabinet dapur jauh mengatasi harga pasaran. Tidak hairanlah sejak memulakan operasi beberapa tahun yang lalu, nama ZALDECO terus melonjak dan meniti dari bibir ke bibir pelanggan, semuanya bercerita tentang harga kami yang murah namun sentuhan yang kemas dan sempurna.


Ini dibuktikan lagi apabila carian gambar & artikel 'kabinet dapur murah' di laman google dan internet meletakkan ZALDECO sebagai paparan tertinggi dan terbanyak dalam purata 'klik' hariannya.


Perniagaan kami bukan berlandaskan keuntungan semata-semata seperti kebanyakkan kontraktor lain, ZALDECO yang diterajui oleh selebriti pereka dalaman terkenal, Faiza Zain lebih mementingkan kepuasan pelanggan, malah impiannya untuk melihat seluruh lapisan masyarakat mampu untuk memiliki kabinet dapur semakin tercapai.


Faizal Zain cuba sedaya upaya menghasilkan rekaan ringkas, namun selesa buat pelanggan saat berada di dapur dan memasak. Cuba membawakan pakej termurah, Faizal Zain bertungkus-lumus cuba mendapatkan kerja sama dan tajaan beberapa barangan keperluan dapur bagi mencipta pakej termurah yang mampu dimiliki oleh pelanggan. Hasil kerja keras beliau berbaloi, apabila kini harga kabinet dapur ZALDECO di tawarkan jauh lebih rendah berbanding harga kabinet dapur di pasaran yang sedang menggila mahalnya.


Kini tidak hairanlah kabinet dapur ZALDECO sering berada di hadapan di dalam pilihan pelanggan. Seperti pelanggan di U5, Shah Alam ini yang membuat pilihan bijak apabila mendapatkan pakej dari kami. Anda nilaikan sendiri hasil kekemasan dan ketelitian sentuhan kami. Milikilah hari ini...

1 comment:

bieyah ahmad said...

boleh sy tau kos utk cabinet yg nie..same ngn ukurn cm nie jgk

Post a Comment