.

Pengikut Blog Zaldeco

Pemasangan Kabinet Dapur Di Putra Perdana, Puchong


Memiliki kabinet dapur pada harga yang rendah tetapi masih menarik dan moden hanyalah di ZALDECO. Kami di ZALDECO terus menerus menjadi pembekal dan pemasang kabinet dapur pada harga terendah, tidak hairanlah bertahun lamanya kami di labelkan sebagai kabinet dapur no.1 terendah. Manakan tidaknya ZALDECO pernah membawakan pakej kabinet dapur serendah RM999 satu ketika dahulu dan kini terus diyakini dengan pakej lengkap RM3199.


Ratusan pelanggan terus meyakini kami, hinggakan tempahan kabinet dapur sentiasa berlaku saban hari. ZALDECO lebih dikenali dengan konsep kabinet dapur yang ringkas dan moden, membuatkan waktu-waktu yang anda habiskan di dapur lebih bernilai.

Seperti pelanggan seterusnya ini, memilih ZALDECO sebagai pelengkap kabinet dapur buat kediaman di Putra Perdana, Puchong. Rekaan ringkas dari corak kayu cerah membuatkan ruang dapur sempit tampil lebih luas dan selesa.


Lihatlah hasil kami yang sebahagiannya dapat dipaparkan di sini. Banyak lagi hasil ZALDECO saban hari namun kesuntukkan masa membuatkan kami tidak dapat memuat turunkan kesemua hasil-hasil kerja yang berjalan setiap hari yang bergitu banyak.

No comments:

Post a Comment