.

Pengikut Blog Zaldeco

Promosi Lantai Kayu Lamina ZALDECO Terbaik!






Lantai kayu lamina ZALDECO terus menerajui pasaran. Permintaan yang cukup tinggi menandakan pelanggan amat berpuas hati dengan sentuhan kami. Kami sememangnya menitik beratkan teknik pemasangan beserta pemilihan kayu lamina yang berkualiti agar apa yang anda peruntukkan amatlah berbaloi.

Memang banyak lantai kayu lamina yang ditawarkan di pasaran dengan harga yang lebih rendah, tapi tahukah anda bahawa harga yang ditawarakan itu masih ada kos-kos yang tersembunyi. Di ZALDECO kami tidak mahu menyusahkan anda. Sebut harga kami amatlah telus dan berpatutan dengan apa yang bakal anda miliki.

Kami menawarkan harga lengkap, harga kami sudah termasuk:-
1. Lantai Kayu Lamina Berkualiti Tinggi
2. Lapisan Foam Lembut
3. Gam Berkualiti Tinggi
4. Kemasan Silikon Penampal
5. Kemasan Silikon Regangan
6. Pengangkutan & Punggahan Barang
7. Anjalan Pintu
8. Potong Pintu
9. Kemasan Akhir
10. Tenaga Buruh

Jadi tidak ada apa-apa lagi kos yang tersembunyi. Ianya lebih memudahkan anda. ZALDECO sudah merintis pasaran lantai kayu lamina sejak dulu kini sudah menjadi kepercayaan pelanggan untuk terus menikmati perkhidmatan terbaik kami.




ZALDECO menawarkan teknik pemasangan dengan kemahiran tertinggi.







Pemasangan lantai kayu lamina kami juga merangkumi seluruh daerah. Permintaan dari pelanggan bukan sahaja datang dari sekitar Kuala Lumpur dan Selangor, malah kami sudah memasangnya sehingga ke Melaka, Perak, Kedah, Johor, Kelantan, Terengganu dan Singapura.

Lantai Kayu ZALDECO datang dengan 10 tahun jaminan terhadap warna sejati, kalis calar, kalis retak, kalis anai-anai, kalis api dan kalis air. Permukaan cantuman lantai kami juga sudah disekatakan dengan satu lapisan lilin agar air tidak dapat meresap ke dalamnya. Malah lantai kayu lamina kami juga boleh di mop permukaannya...tidak seperti lantai kayu lamina yang lain.

Jadi mengapa masih tunggu lagi, dapatkan konsultasi pemilihan warna dari pereka dalaman Faizal Zain untuk memudahkan anda memilih lantai kayu lamina ZALDECO.




Teknik pemasangan ZALDECO yang amat terperinci.



Kepuasan anda adalah kepuasan kami.

-------------------------------------------------------------------------------------------------



Promosi lantai kayu lamina (laminate floor) ZALDECO terus-menerus mendapat sambutan. Kami sudah pun memasang di pelbagai daerah dan negeri dan juga pesanan kayu-kayu kami sudah pun kami hantar melalui Skynet ke beberapa kawasan di luar Kuala Lumpur, seperti ke Tanjung Malim, Kuala Terengganu, Kuantan, Mersing dan Miri. Terbaru sempat kami upload foto-foto pemasangan lantai kayu lamina di salah-sebuah rumah pelanggan kami di Bandar Putra Perdana, Nilai.



Pemasangan ini adalah pada ruang makan. Zaldeco amat menitik beratkan teknik-teknik pemasangan lantai kayu lamina kami. Kami akan sedaya upaya menghindarkan segala bukaan ruang atau regangan, jadi pemasangan kayu lamina kami di buat dengan begitu terperinci.



Zal akan sentiasa memastikan sentuhan pekerjanya tepat dan betul.

Teknik pemotongan lantai kayu lamina kami juga menggunakan teknik yang rapi dan mahir. Hari ini ramai yang menawarkan lantai kayu lamina, tapi tahukah anda bahawa tidak semua penjual lantai kayu lamina menawarkan teknik pemasangan yang sempurna. Ramai yang berjaya membeli dan membayar upah pemasangan dengan harga murah tetapi akhirnya mengeluh apabila lantai kayu lamina yang dipasang kurang sempurna dan tidak menitik beratkan aspek yang betul.

Kebanyakkan lantai kayu lamina di pasang dengan mempunyai ruang renggang ,di mana ini bakal mengundang masalah di kemudian hari. Tetapi jika anda memilih pemasangan dari ZALDECO, kami menawarkan pemasangan yang cukup memuaskan kerana kami telah lama menerajui pasaran lantai kayu lamina ini.



Penggunaan lapisan foam yang lebih tebal memberikan lebih keanjalan dan mesra pada permukaan kaki anda. Begitu juga dengan skirting yang lebih tebal yang ditawarkan ZALDECO agar sisi-sisi lantai kayu lamina anda 'dipegang' dengan kukuh dan mengindahkan lagi rupanya.

Janganlah terlalu memilih lantai dari jenis yang terlalu murah bersama upah pemasangan yang kurang professional, ini kerana pelbagai masalah akan timbul dikemudian hari. Anda harus peka, pemasangan lantai kayu lamina amat memerlukan kemahiran yang tinggi. Biarlah dengan harga yang seadanya namun anda tidak rugi di kemudian hari.



Nah, inilah yang dinamakan kepuasan...lantai kayu lamina ZALDECO dengan jaminan 10 tahun kini sudah siap dipasang. Apa lagi tunggu...mulakanlah dekorasi!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Pemasangan lantai kayu lamina juga tidak terhad kepada jenis-jenis kediaman. Semua jenis kediaman boleh mengadaptasikan lantai kayu lamina, di mana jelaslah lantai kayu lamina ZALDECO kini adalah lantai mampu milik. ZALDECO telah memasangnya pada pelbagai jenis kediaman, dari kediaman jenis banglo mewah sehinggalah kepada kediaman jenis flat dan pangsapuri. Perhatikan koleksi foto-foto ini, lantai kayu lamina ZALDECO menjadi pilihan pelanggan di salah sebuah pangsapuri sederhana.



10 SEBAB MENGAPA ANDA HARUS MENDAPATKAN PROMOSI INI? KERANA....
1. Harga serendah dari RM5.99
2. Pilihan dari lantai kayu lamina yang berkualiti & berjenama sahaja.
3. Lantai kayu lamina warna sejati, tahan calar & retakan, anti anai-anai.
4. Tiada Kos Tersembunyi

5. Ketebalan dari 8mm dan mampatan padu.
6. Pemasangan dari tenaga kerja yang pakar dan berkemahiran tinggi.
7. Pemasang dalam tempoh kurang 24 jam.
8. Perkhidmatan kami merangkumi seluruh kawasan.
9. Hadiah percuma.
10.Konsultasi bersama pereka dalaman Faizal Zain.



Kerja-kerja pemasangan lantai kayu lamina sedang dilakukan.


Lantai kayu lamina yang disyorkan Zaldeco amat berkualiti dan di jamin penggunaannya

Dari pelbagai pilihan corak, ianya pasti dapat menyerikan konsep kediaman anda. Usah pening kepala jika anda masih lagi kurang pasti tentang jenis dan corak lantai kayu lamina yang bersesuaian dengan konsep dan ruang kediaman anda, serahkan segala-galanya kepada Zaldeco Inspirations, kepakaran kami akan membantu anda untuk memilih jenis dan corak serta warna lantai kayu lamina yang bersesuaian untuk anda.


Dari koleksi yang diyakini, dapatkan pandangan Zaldeco tentang lantai kayu lamina yang sesuai.



13 comments:

joijoi80 said...

nanti bile saya nak buat lantai rumah lehla contact ye. tgh proses mencari rumahni

zaldeco said...

boleh joijoi80. Kami sedia membantu.

SueAnnie said...

berapa kos utk keluasan 13.5ft x 25.6ft .. saya di terengganu.. contact SueAnne7@gmail.com

zaldeco said...

untuk ke terengganu ade extra caj perjalanan.

honeybe said...

Anggaran kos rum flat kluasan 850sq. Tiga blik tdo. Berapa ye.

Unknown said...

sempat tak nk buat sebelom raya ni di melaka....huhuhuh..kalo takde promotion (promotion ni dah abeh kn) berapa harga...bole kol tak? 0172152449

Unknown said...

Boleh sy dptkn alamat kedai..sy d kedah..fahmi7780@gmail.com

Unknown said...

Kt jb mcm ne nk dptkn?mcmne dgn harga sekarang

Unknown said...

Klu d melaka keluasan 677. Bp kos ?
Knadzir@gmail.com

Unknown said...

Kalau d kelantan keluasan 2000sq brapa kos semua sekali termasuk pasang utk 1kaki?kalo blh nk sebut harga ikut brand yg kalis air dan anai2. Tq

o said...

Pls quote utk 1 rumah 22 x 33 ft di malim nawar perak, near UTAR kampar.

Unknown said...

Area sabah ada tak?

allirezza said...

Di Pasir Puteh Kelantan rumah 22'x40'. Berapa cost untuk lantai lamina tebal 8mm
Quotation untuk:
1) Siap pasang
2) Material sahaja.

Post a Comment