.

Pengikut Blog Zaldeco

Hiasan Tangga Pengantin

Hiasan tangga buat majlis perkahwinan hari ini sudah menjadi ‘trend’ bagi mereka yang mempunyai kediaman jenis bertingkat. Kali ini ZALDECO di beri kepercayaan untuk mendekorasi kan ruang tangga sebagai persiapan menjelangnya hari perkahwinan seorang pelanggan kami.

Pereka dalaman, Faizal Zain cuba membawakan aura oriental untuk dekorasi tangga kediaman 2 tingkat ini. Warna merah dan warna keemasan menjadi tunjang hiasan tangga pengantin kali ini. Tema oriental yang disuntik pada dekorasi ruang tangga ini mencerminkan ke aslian dekorasi ‘zen’ atau pun lebih kepada ‘chinese style’.


Ruang Tangga sebelum mendapat sentuhan dekorasi.

Dalam dekorasi ini satin merah dan organza berbunga disatukan, tirai benang berwarna merah pula menjadi titik tumpu. Kelopak mawar ditaburkan sepanjang ruang tangga sehingga ke atas, menyegarkan lagi sentuhan ini malah bakal mengiringi pasangan pengantin menuju ke atas. Ikutilah senario semasa kami menyiapkan dekorasi ini.


Kerja-kerja dekorasi bermula.


Organza berbunga emas menjadi asas, satin lembut merah menjadi pelengkap.


Dekorasi hampir siap.


Nah, inilah gaya Oriental yang megah untuk dekorasi tangga pengantin, yang bakal melengkapkan hari bahagia buat pelanggan kami ini.

Dengan adanya hiasan tangga seperti ini, pasangan pengantin boleh mengabadikan detik-detik indah mereka diraung ini selain ruang pelamin. Hiasan tangga juga menjadi alternative bagi pasangan yang tidak bersanding dan tidak menempah sebarang pelamin.

Bagi mereka yang turut berminat mendapatkan sentuhan pelamin dan hiasan tangga pengantin, bolehlah berurusan bersama ZALDECO INSPIRATIONS.

No comments:

Post a Comment